Grillisch

TIdig uppgång även idag. 05.30. kräks på det.
men men,, det är bara gilla läget och vara nöjd över att det är röd dag i almanackan och därmed dubbelt betalt! :)

Grilla grilla - keep the fire alive lixom.
Kändes som mycket krånglade idag, men runt tvåtiden hade jag gjort mitt, det var fullsmäckat med grillat i kylen och jag fick gå hem.

Tog en chansning att Gallerinan va öppen. Avslag.
Gick hem och sov istället! sov och sov! Sköönt!

Sen lite mat och en dusch och jag började känna mig som människa igen! =)

Sitter o väntar på att sambon ska bli färdig så vi kan åka till Soffie för lite pre-party innan det blir Oscars. De har ju byggt om och vi får se om det är så glammie glam som det snackas om!

Trevlig helg
Sup och Svälj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0