Flummish värre på hemmaplan!

Jodå, ännu ett Boråsbesök till ända!
Ett redigt roligt sådant!! =)

Jag åkte upp redan på onsdagseftermiddagen för att hinna ta en kvällsfika med lite vänner! Jättemysigt hemma i KK:s nya lya! :)

Mötte upp Hanna o Lovan som kom med elvatåget och stod och marknadsförde Drivhuset Pitch över lunchen. Å vi fick se vårt Magasin E.GO som nu var färdigtryckt! =) Kul!!

Fixade med lite annat smått o gott på Högskolan o laddade inför kvällens utgång på Club Pank, X&Y.
Vi flummade järnet!!!
Hur kul kan tre brudar ha med en dator och några öl?
Svaret är HUR KUL SOM HELST!

"Det ska va gött o leva" sjunger Galenskaparna! Ah, men vesst vettö!!! =)

Stackars Fredrik, grannen min satt med mitt i detta flum! haha! Skoj hade vi iaf! Han måste tyckt vi va CP.
Å ut på krogen kom vi och billiga priser var det!
Kanoooon!
Se fick jag min Chawarma som bara är ett måste innan vi begav oss hemåt!! Grymt good!!

Idag har det varit lite slött.. fått gjort lite smått o gott. Tog tre-tåget tillbaks till Varberg och kände mig riktigt schleten.
Men sen hände nåt, jag fick energi nånstansifrån.. så jag satte på mig löparskorna och gav mig ut i 50 minuter!
Asgött va de!

Nu kurrar magen. Får hitt på nåt o käka. Blir en lugn kväll.. Ska upp o jobbe imorn.. klocka 6! Tredje lördagen i raad, lite drygt! men men.. money money money,,

Over n Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0