Flum-dum i TV-soffan!

Vaknar upp till ännu en fanstastisk vintermorgon! Visst är det underbart! =)

Igår kväll kom Krissen på besök och vi hade en helskön kväll här hemma med goa människor!
Det va ju fredag, så på menyn stod Tacos och som vanligt när man äter tacos så blev vi proppmätta!
Men det hindrar ju en inte från att slurpa i sig en smoothie till efterrätt... :) sweetha!

Idol på TV och vi kostaderade att Anna som åkte ut valde en riktigt tråkig andra låt.
Vi kom fram till att det måste vara hon som kör rösten till Doris i Hitta Nemo för hon sjöng ju typ på "Valska".. utdragna toner så man knappt hörde texten.. jojo, vi flummad vidare och spann på med att lägga in ett s.k  "gäsp-mode" som effekt..
Låter  kanske inte asgörakul, MEN DE VA DE! :D

Sedan körde vi Buzz! Jag o Hanna låg bra till ett litet tag innan grabbarna körde över oss totaaaal! Så Vi och Team Lovan&Kriss, alias "Krovis" slutade båda på 0 p. Surt sa räven.

Denna härliga lördag har börjat bra! Efter att ha jobbat de tre senaste lördagarna var det skönt att ha sovmorgon!
Jag och Kriss tog oss en härlig morgonpromenad längs havet,
någon minusgrad, strålande sol! Det är så fiiint!
Sedan lite go frukost till TVn innan det var dags för Krissy att gå till tåget.

Nu är det dags för mig att ta tag i plugget! Det ska inte bli som sist! att jag sitter i sista stund! Vägra!
Så nu kör jag.
Ikväll är det match,
Baltica kommer hit och det blir kross hoppas jag på!

Keep smiling och ut och njut av denna härliga dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0