Fika mys me das oldies

Lämnade Varberg imorses vid halv nio-snåret.. Bilen styrdes mot Borås!
Väl där hängde vi upp en vepa inför E.GO-dagen och sedan delades det ut Magasin till höger o vänster!!
Nu är ytterligare 250 stycken utdelade Good job!

Sara föreslog den grymt trevliga idén att ta en lunch!
Jag är på!
Viskan kl 13.30 it is!
Så dit tog jag mig med min lilla väska rullandes efter mig.
Väl där var inte bara lilla sara utan även Pajen och Jönski! Supplies Supplies!! haha!
Jätteroligt o träffa töserna igen o bara tjöta om allt o inget!
Det blev både lunch och en coffe på det, långfikan! Me like!! Mera sådana initiativ flickor!!

fiika!


Nu har jag bussat vidare ner mot Göteborg där jag sitter på centralen.
Jag var faktiskt duktig och läste Storytelling på vägen ner, men unnade mig en kvarts powernap sista biten!
Det va skönt och väl behövligt kan jag lova!

Så nu är jag redo för kvällens aktiviteter!
M.M.M - Mingel, Mode, Mat! Ett event som Therese Albrechtson och David Lega ligger bakom!
Ska bli jättespännande!

Så, nu ska jag kila ner en trappa, piffa lite och låsa in väskan innan jag beger mig ut i storstan och ser förvirrad ut! Göteborg är verkligen inte mig grej, så whish me Good Luck! Som tur är så ska jag möta upp Lova o Jossan nån stans.. haha

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0