Ett vitt Borås!

Ännu en fantastisk morgon att vakna upp till!
Tänk vad vädret påverkar humöret alltså! Det är helt sjukt egentligen!

Röjde undan lite efter gårdagens mysiga lilla tillställning innan jag begav mig till tåget.
Guppade hemåt och möttes av ett vitt Borås! =) Myysigt!
Gick till Café Viskan och träffade mina gamla jobbarkompisar för en fika.
Jättemysigt att träffa töserna igen! =) gamla Byttorpstöserna!
Dom e goa dom!

Det blev en lång o härlig fika med lite blandat skvaller och annat!

Sedan begav jag mig hemåt med all packning och har spenderat eftermiddagen till att styra upp lite körscheman för E.GO.. får se om det blir nåt mer vettigt idag, lite storytelling hade varit bra tror jag..

well well... ska nog ge mig in i garderoben o luska reda på ett par vinterskor.. mina Converse-lookalike börjar bli lite kalla...

Vilken härlig helg det har varit alltså! =) Lugn o skön men ändå så Härligt Rolig o Bra!

Tack tack för detta!

Kommentarer
Postat av: Hanna

låter som du håller ställningarna hemma! superunderbar helg und das wetter ist wunderbar..!!

2008-11-23 @ 19:21:44
URL: http://hannathehanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0