En tur hemåt..

Nyss hemkommen från Borås. Har varit där och marknadsfört inför E.GO idag!
Kul att träffa kompisar hemifrån och snacka med folk. jag sprang faktiskt på en tjej som jag inte träffat på skitlänge!! 
Vi bodde ihop under rekryteringshelgen till Sälen.. Kul kul o träffa henne! =)

Men oj vad trött man blir, det tar mycket energi alltså o flänga o så. Så därför ska jag försöka frigöra lite energi ikväll på handbollsträningen! Är inte supertaggad att fara dit, men hoppas jag orkar.. det är ju så gött efteråt!!

Startade en ny kurs igår, Storytelling. Det verkar riktigt intressant faktiskt! =) Imorn startar vi igång på allvar! Skojsigt ska det bli! Bara man kan ta tag i kurslitteraturen i tid denna gången.. hehe oops!

På kvällen hade vi en mysig kväll här hemma! Lovan o Hanna kom förbi o vi käka gött å skratta mycket när vi kollade tillbaks på bilder o freakade filmer från The Summer of -08:a! Härliga minnen med härliga människor!

Ne, ska ta mig nåt ätbart å ladda för träning!

Tjillevippen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0