En chill fredag

Jahopp! Då var det fredag igen!
De e helt sjukt vad tiden går fort alltså!!

Har varit i skolan en vända idag på förmiddagen. E.GO it is!
Volontärerna är nu rekryterade och det gick ju smärtfritt! Gött mos!

Sedan åkte jag o Lovan en tur till Cheapy. Just precis, Inte Bygg Max som jag trodde det va! Det är ju så jobbigt när företag som säljer liknande saker sk ha samma färg på logon o allt. Dom missade nog det där kapitlet i Marknadsföringen om att vara top of mind! Då kan man ju inte följa med strömmen.. jaja färdigpredikat om det för idag.
Där köpte jag iaf ett PVC-rör och ett annat rör. Det är snart dags för kickoff med E.GO! wohoo! =)

Ska ner en tur till Kvantum o handla. Sandra har åkt till Lund med några töser så jag tänkte göra en bakad potatis till mig själv me grymmaste röran!
Sedan blir det till att Heja fram Johan och sitt lag som spelar innebandymatch ikväll!

ska jobba imorn bitti, klocka sex, så blir tidig läggdags idag! Ah men vesst vettö!!

Over n out in the rain!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0