Centralstationen

Då va kvällens mingel över!
Satt för ungefär en timme sedan o knåpade ihop det här inlägget.. Då befann jag mig på Centralstationen i Göteborg, men datorn dog.. så nu sitter jag hemma i Varberg vid mitt skrivbord.. så får väl korregera texten lite dårå.. :)

Jättetrevligt var det iaf! Men som jag och töserna kom fram till så är vi inte så vana vid det här med att just "mingla".
Men vi konstaterade ju att det är okej att stå och prata bara vi..! :)
Det är nog ingen skräll att det blev ganska mycket snack om E.GO bland oss tre.. no shit lixom.
Ändå kämpade vi för att snacka om annat.. Men ja, gick la sådär. haha, fatta TVÅ veckor and it's over!

Cirka 240 personer var samlade denna afton i kårens lokal som dom hade smyckat fint!
Man har ju fått nån hjärnskada det senaste året alltså.. ett så kallat "event-tänk".
"Kolla hur de har ljussatt där" "Fin inramning av lokalen" "blockering av nödutgång.. ajajaj!" "brandskyddat tyg?" å så vidare.. troligen sådant man aldrig lagt märke till innan utbildningen.
Det bjöds på mat och dryck!
Sedan var det modevisning från Therese Albrechtsons företag GreyZone och David Legas företag Lega Wear.

Å så minglet då! Ett par "kändisar" kunde vi skymta, bl.a Harald Treutiger och Håkan Mild..

Therese va iaf jäterolig och flummig att lyssna på! Skön tjej alltså! =)
kolla in hennes blogg, så fattar ni säkert vad jag menar theresealbrechtson.blogg.se
ingen sån där uppstyrd och ordningsam affärskvinna, utan mer en skön tjej som har ett jäkla driv och gillar det hon gör!

När jag gick mot tåget kände jag mig för en kort stund som en "businesswomen".. där jag gick i min kavaj o skjorta o så den lilla dragväskan på hjul.. undra just va man gör om fem år alltså.. jaja.. där släppte jag den tanken lika fort och koncentrerar mig på nuet.. haha.. men ibland kan man sväva bort lite grann..

Så jag tar och avslutar här och konstaterar att det har varit en riktigt Bra dag!

Hej svej! :D

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha...den där tanken på dig själv om fem år tycks vara återkommande för dig den senaste tiden. =)

2008-11-21 @ 11:03:57
URL: http://www.calendulas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0