Bra avslut på en trött fredag

Redigt trött även denna morgon.
6 timmars föreläsning med Ko-Bo och Organisering av Event.
wa-wa-whii-waaa!  min hjärna va inte riktigt redo för detta..
Seriöst så är han ju bra, lille Bosse men han är ju ute och svävar alltså.
Det är nog mer jag som är dålig, jag kan inte FATTA, beGRIPA vad det är han menar kanske..

Rusade runt på stan i några timmar... min lilla sambo fyller ju år imorn!
Hipp hipp Hurra för henne!!

Ikväll har vi samlats ett gäng hos Niklas o bakat lite pepparkakor! Härlig avslutning på veckan!
Dom e ju så himla goa allihopa! =) syftade inte på pepparkaksgubbarna nu alltså.. men dom blev goa dom med iofs! =)
Idoltittande Såklart och till min stora Lycka så åkte Johan alias "Penntrollet" ut ur denna tävling!
Yippie ki-yay motherfucker! =)

Och med denna Lycka tar jag och drar något gammalt över mig..
uppstigning 05.25 am morgen.
Grillen here I come!

Puss å Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0