älskar inte Oproduktivitet.

nee du.. idag har jag inte gjort många knop alltså.

Hade en riktigt trevig kväll igår dock! =) Frida och Peter fyllde år och slog på stort med coctail-fest i längan.
Jojo, även jag satt där med klänning! händer inte varje dag kan jag meddela.
Karlarna var så stiliga i sina kavajer och stämningen var på topp!

Sen en sväng ner till Oscars o shaka rumpan!
Som vanligt när jag har jobbat tidigt på lördagsmorgonen i kombination med alkohol så börjar de små djävlarna hoppa på ögonlocken strax efter ett. Orkade inte kämpa emot så det fick bli Tack och God natt för min del.

Idag då. Trött som få när jag klev upp alldeles försent. Tanken var att jag skulle plugga råeffektivt idag.
Blir aldrig som man tänkt sig.

En brunch med töserna på Stantons gav lite energi till att påbörja arbetet iaf.
Å nu har jag surfat runt här på nätet alldeles för länge. Dags att ta tag i skiten!
Innebandy om två timmar! Ska äntligen inviga min vita fina klubba!! :)

bye bye..!

Kommentarer
Postat av: malin

haha det var kul att prata med dig igår du... synd att du inte kunde joina! nästa ggn kanske

2008-11-16 @ 21:17:19
URL: http://maalinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0