21 sekunder...

Jodå!
21 sekunder... och tre poäng istället för en.
Slutligen blev siffrorna vid H mer än siffrorna vid G.
Jag pratar handboll.
Hemma vs. Gäster
Home vs. Gone som nån föreslog.
HK Varberg vs. Gula var ett annat fröslag,
jag håller på det förstnämnda jag.

Vi kom igång med ett ganska bra spel o fin rulle ett tag där.
Dock är jag inte alls nöjd med min egen insats faktiskt.
Det änna stämde inte idag bara.
Då är det tur o skönt att man spelar en lagsport, alla kan ju ha en dålig dag..

Vi ledde nästan hela matchen med 2-3 bollar.. men så är det ju det här med konditionen.
Damerna från Balticov kom ikapp till lika. lika lika stora delar av slutskedet av matchen.
Men sen så! klockan stod på 24.39 och domaren blåser straff.

19-18 yeeees! Vi lyckas hålla de sista sekundrarna och VINNER! Yiiiiha!

Jävligt gött, trots att det va svårt att känna samma glädjefnatt som sist eftersom jag inte fick igång mitt spel idag.

men men, som Varbergarna säger, Det blir la väl.

Har haft en jättemysig afton! Tänk, klockan har inte ens slagit elva och jag är stentrött o sällskapet har gått hem.
Några öl blev det och spel, "Hur fan visste du det?"
Härligt sällskap! Härliga människor alltså!

Nu ska jag sova. Imorn ska jag till Boooringås!
Puss o Natti!

Kommentarer
Postat av: David

Hej du Lotta! Jag vet att du inte satsar helhjärtat på din handbollskarriär men man får bara två poäng vid seger i division 5 också! ;o)

2008-11-22 @ 23:23:52
Postat av: Lotta

Haha! oops! Just det ja, två Pinnar blev det! =) Bra att du har koll på mig David! =)

2008-11-23 @ 16:09:00
Postat av: John

Jag hörde av David att du inte har stenkoll. Jag fattar inget alls, varför får man 2 poäng bara? Kan man inte få 200 poäng, eller 2000, eller 2000000000 poäng, eller 2000000000000 eller... äh. Jag Tänkte på en annan grej. Det där andra fröslaget, jag undrar vilken typ av slag det var på fröet? Jaja, har du blivit bjuden till min tillställning?

2008-11-25 @ 21:30:42
URL: http://www.knytkalas.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0