Miss Einstein

Idag mitt i lunchen kom ett glädlande sms i mobilen:

"Ditt postpaket finns att hämta på posten!!"

Yeees! Min mobil hade kommit! :D

Efter en genomförd hälsoprofilsbedömning nere på skolan, vilken faktiskt visade på god hälsa trots sommarens ökade alkoholkonsumtion, så hämtade jag ut mitt paket!

Det första som hände var att jag blev något frustrerad.
Inte för att jag är Einstein eller nåt, men jag är ju inte totalt dum i huvet heller. ett tag trodde jag det.
Det tog mig mig en kvart. 15 minuter att få upp fucking baksidan på mobilen, för att överhuvudtaget (ni som kan the moves, do it :) ) få i batteri och SIMkort! Seriöst, en kvart!!
Hannas kontring när jag berättade det, "det är ju lika lång tid som du behöver på dig för att fixa iordning dig till krogen" haha! sanning Hanna, sanning. :)

Kände mig som stans största idiot som satt där med instruktionsbok  för att få upp fucking baksidan!
Tanken slog mig, nån kanske har jävlats med mig o limmat fast den.. men icke. den va bara lite klurig!

Sånt här ska man la egentligen inte erkänna, hänga ut sig själv såhär, men jag bjuder på den! :)

Mobilen va iaf fin och har roliga funktioner o asbra kamera! Jag är Himla Nöjd!

Kvällen har jag spenderat i en biosalong, Sex and the City (som alla säger att man måste se) visades på vita duken.
och den va faktiskt himla rolig! :)
Många garv senare försvann leendet snabbt när vi upptäckte att det ösregnade ute.

Regnkläder? Svar: Negativt
Paraply?         Svar: Negativt

Vän som lånar ut sin bil? Svar POSITIVT!

"That's what friends are for" som Johan skrev! Tack Tack Tack kära du!
Så jag o Hanna bikade upp till honom, låna nycklar och fortsatte vårt äventyr genom grindar o gränder innan vi fann gula faran och susade hem safe!

Nu äre time to sleep.
Good Night and sleep tight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0