Trädgårdsturnén

Igår var jag alltså på Trädgårdsturnén som några goa pöjkar arrangerade!

och jag måste säga att jag Älskar konceptet!

Det gick ut på att vi samlades ett härligt gäng med glada människor i någons trädgård, där partytält och massa mysiga filtar var utplacerade.
Scenen var riggad och ölen kall!
Det bjöds på livemusik men även amatörmässiga inslag vilket genererade i många skratt såklart! Inte minst när Gabbe, Jossan och en till skulle tävla om vem som kan sjunga "Lilla snigel" bäst med stängd mun, OM det var roligt? Tro mig jag har det på film! :) haha!

Det blev ännu en chill kväll med mycket tjöt, skratt och galenskap som vanligt!

Ännu ett härligt sommarminne! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0