Phäst!

Ny vecka, vecka 33!
Hej vad det går! Sommaren är passé och regnet öser ner utanför, eller det gjorde det alldeles nyss iaf.

Helgen som har passerat har varit fylld med galna festupptåg!
Det har varit en ledig helg och jag har haft förbannat roligt!
Tragist ohälsosamt, men som sagt fan va skoj jag har haft!

Fredagen spenderade vi i Göteborg! Ett glatt tjejgäng åkte ner till Sara o förfestade innan vi drog in till Lounge(s).
Mycket mycket Treevligt! Eller som jag o Hanna sjöng i bilen hem "Ro-lit, Ro-lit, Ro-lit" :)

På lördagskvällen var det dags att fira allas våran underbara Johan som fyllde 23! In the middle of nowhere hölls festen! Ett glatt gäng var samlat och kvällen innehöll det mesta! Ett jäkla röj, sång och chill! Mycke hinns det med på åtta timmar!!

Igår kom Sara o Börje hit! Kvällen startade mycket bra, vi käka nere på Ny Fiket och tittade när Elfsborg slog AIK med 2-0
SÅ JEEFLA GÖTT om du frågar mig! :)
Sen vare dags för sommarfinal på Sweet Sunday. Eller Söndagsbyrån som Sara sa.. haha!

En underbar afton med mycke flum blev det! Asgörakul!

Jag är himla nöjd...! och fattig!

Sista jobbveckan nu! Beger mig till Jönköping på onsdag för lite mässjobb! De blir nog nice!
Sen är det lite ledighet innan skolan börjar!

NU: Filmtajm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0